lørdag 2. april 2011

Ut på tur

Vi skal bli med mormor å morfar til syden i mai ( kypros). Grugleder meg, blir veldig fint med sol og varme, men er så mye jeg lurer på. Setter veldig pris på svar og erfaringer fra reiser.

Hvordan er det med MME på flyet? for man blandet det med termos? eller kunne man hatt med de ferdige boksene som bare er å varme opp? Har også hørt at de kansje ikke tåler trykket?

Hva skal jeg pakke med av klær?

Er solkrem skadelig for de små?

Noen tips til reisevogn? Trenger en man kan legge ned ryggen på.

Hvordan gjør jeg det med koking av flasker i å med det ikke er kjøkken krok på hotel rommet?

Veldig fint med svar :D


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar på bloggen min :) Gleder meg til å begynne å følge dere ! Kjempe hærlig bilde på innlegget under :)

    Så koselig at dere skal ut å reise ! Selv har jeg aldri vert ut av landet :) Så har dessverre ikke noe erfaring å dele - men dersom jeg hadde vert deg ville jeg kontaktet helsestasjonen å snakket med de :) De har vertfall peiling !

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det : ) Min første leser hehe

    Ja blir spennende å reise med han lille, har snakket med helsestasjon å funnet ut jeg skal kontakte hotelet, greit å vite hva man kommer til : )

    SvarSlett